У вас немає флеш-плеєра
Головна  сторінка сайту Додати  в закладки, підшити в обране Контакти, та інша інформація про нас Надіслати  повідомлення негайно Карта  сайту, всі сторінки
   
Без  помилок. Цілком правильний CSS!
Без  помилок. Повністю відповідає стандартам XHTML 1.0 SGML, HTML5, XML
Реєстрація  доменів, якісна розробка сайтів, розкрутка сайтів. Сучасний Хостинг.
Сервисный центр и ремонт часов. Сервісний центр і ремонт годинників.

Сервісний центр і ремонт годинників.

Не рідко у власника годинника виникає ситуація коли необхідно зробити налаштування або ремонт годинника і він стоїть перед вибором, звернутися в звичайну майстерню або відправиться в сервісний центр. Розглянемо основні моменти, на які слід звернути увагу до прийняття рішення.

Перш за все слід відзначити той факт, що в будь-якому випадку кожен клієнт повинен мати повну і достовірну інформацію про товар послугу і на цій підставі самостійно приймати рішення. Будь-які маніпуляції з достовірною інформацією, будь то її приховування або надмірне акцентування уваги на окремих положеннях я б відніс до різновиду шахрайства.

Звичайно при виникненні будь-яких неполадок на протязі гарантійного терміну покупець зобов'язаний звертатися тільки до сервісного центру або в гарантійну майстерню і робити ремонт годинника тільки там, інакше гарантія просто буде анульована. Ні в якому разі не слід забувати про це. Так само не варто самостійно намагатися розкрити годинник, майстер обов'язково помітить сліди такої спроби, в цьому випадку так само про гарантію виробника можна забути.

Але після закінчення гарантійного терміну картина істотно змінюється. Давайте розглянемо основні важливі моменти та омани що з цього приводу виникають, причини, за якими звернення до сервісного центру далеко не завжди може виявитися оптимальним.

Ремонт годинників сервісному центрі - дороге задоволення. Це аксіома. Річ в тому, що будьякий сервісний центр як правило, територіально розташований не далеко від центру, дорогому престижному районі та відповідній будівлі не малої площі. Оренду цих будівель оплачує клієнт, оскільки вона закладена у вартість послуг, Ви не маєте можливості від неї відмовитися.

Крім оренди приміщення клієнт так само фактично оплачує заробітну плату управлінського та обслуговуючого персоналу. У будь-якому сервісному центрі є як мінімум один директор, зазвичай є генеральний і кілька заступників. Бухгалтер, кілька менеджерів, водії, приймальниці замовлень, кур'єри, прибиральниця. Можливий додатковий персонал на кшталт охорони - всі ці люди нічого не виробляють, при цьому зарплату отримують, якщо говорити про керівництво то, самі розумієте зарплата у керівників досить пристойна.

Маса витрат на зразок стажування та навчання майстрів, амортизація і ремонт транспорту і тому подібних.

Дороге обладнання та інструмент так само закладений у вартість послуг сервісного центру. Це теж частина іміджу, для сервісного центру - імідж за будь-яку ціну явище нормальне, тим більше коли це задоволення за рахунок клієнта. Я не сперечаюся, обладнання звичайно коштує грошей, дуже добре коли обладнання якісне, але якісне далеко не завжди дороге, в наш час на жаль ціна якості абсолютно не гарантує.

Приклад з моєї практики - в грудні 2011 року я вирішив придбати підставку для годинникових викруток. Окремо вона не продається тільки в комплекті з викрутками. Мій вибір зупинився на комплекті № 5978 підставка і 9 викруток вартість за каталогом $ 286 (без вартості доставки).

Схожих комплектів багато, набір з 6 викруток коштує майже стільки ж різниця менше $ 20, а от 12 викруток на аналогічній підставці майже в двоє дорожче, для мене дорого, оскільки здебільшого цікавить сама підставка. Платити майже по $ 30 за викрутку які мені не дуже потрібні теж не хотілося, вирішив пошукати альтернативу і вона знайшлася швидко. Такий же набір тільки «трошки китайський» обійшовся мені всього в $ 10 (точніше 9.99 з урахуванням доставки). Але найцікавіше було попереду. Читаючи опис товару, я не надав значення фразі «новий не використаний товар в оригінальній упаковці» і згадав про неї тільки після розкриття посилки.

Добре знайома годинникарям фірмова швейцарська упаковка жовтого кольору (це саме те, що продають за каталогом за $ 286).


Набір викруток - фірмова швейцарська упаковка жовтого кольору.

На бічній частині коробки відповідне маркування «Swiss made» видрукувана тіпографськім способом. І поруч наклейка з чесним «Made in China».


Swiss Made. Швейцарське виробництво - це набагато більше ніж * Виготовлено в Швейцарії *

Швидше за все, сервісний центр такими дослідженнями займатись не буде, навпаки, там так люблять повторювати - у нас все найкраще і найдорожче. В окремих випадках, коли подібна практика використовується, на ціні послуг для клієнта це ніяк не відбивається.


Продовження. Сервісний центр і ремонт годинників-частина 2.






Популярні сторінки.

Нові сторінки.

Від наших партнерів.

Ремонт годинників Київ Україна http://watchmaster.net.ua @ 1967 - 2017