Якщо Ви підприємець, або якимось чином пов'язані з бізнесом, користуватися послугами Укртелеком неприпустимо, інакше Ваші збитки просто гарантовані.
З початку серпня 2013 адміністратор нашого сайту став отримувати скарги від наших клієнтів про те, що сайт тривалий час не доступний. Інші наші клієнти говорили про те, що сайт періодично пропадає, дуже часто не відкривається.
Як зазвичай ми звернулися до адміністратора сервера на якому сайт розташований фізично, він відповів, що доступ до сайту швидше за все блокує провайдер, так як в ті дні, за якими, як говорили наші клієнти сайт був не доступний, у нашого сайту були відвідування і перегляди обчислювані десятками. Таким чином, було встановлено, що проблема не в самому сайті або сервері на якому він проживає.
З іншого боку абсолютно ясно, що десятки скарг на рівному місці не виникнуть. Наш адміністратор вирішив перевірити припущення про блокування доступу до сайту провайдерами та вчинив дуже просто - опитав тих, хто скаржився. Усі, хто не мав доступу до нашого сайту, або відчував періодичні труднощі з доступом до нього, користувалися послугами Укртелеком.
Провести перевірку особливих труднощів не склало - адміністратор нашого сайту саме був абонентом Укртелеком. Для чистоти експерименту, подібна перевірка була проведена в різних точках міста Києва - Куренівка, Петрівка, Оболонь, Троєщина, Харківський, Дарниця, Виноградар. По області Вишневе, Петрівське, Ірпінь, Буча, Гостомель, Пуща Водиця, Вишгород. На стаціонарних лініях і з використанням пакету «ОГО мобільний».
Перевірка по київській області і самому Києву досить швидко підтвердила факт блокування Укртелекомом нашого сайту. Не залежно від версії браузера, операційної системи, типу тарифного плану Укртелеком, фізичного розташування результат один - після приблизно хвилинного очікування, при спробі відкрити наш сайт браузер видає - «Неможливо з'єднатися з сервером» або щось близьке за змістом.
На неодноразові наші звернення в технічну підтримку Укртелеком, зі їхнього боку ніяких дій не послідувало. Ми не отримали відповіді про причини блокування доступу до нашого сайту для всіх абонентів Укртелеком. Наші клієнти не отримали доступ до нашого сайту.
Будь-які спроби зв'язатися з співробітниками Укртелеком для вирішення проблеми в перебігу двох місяців виявилися безрезультатні. Неодноразові звернення по електронній пошті через форму зворотного зв'язку на сайті Укртелеком або просто ігноруються, або постійно приходить один і той же лист від автовідповідача. При цьому немає ніяких пояснень, але головне проблема не вирішується.
При спробі додзвонитися по телефону оператори відповідають - «Звертайтеся через форму зворотного зв'язку на нашому сайті.»
Шановні абоненти Укртелеком! Ми робили все, що було в наших силах в перебігу двох місяців, але на жаль нам не вдалося не тільки домогтися зняття блокування доступу до нашого сайту, але і просто з'ясувати причину блокування сайту. З боку Укртелеком жодних скарг чи попереджень про можливість блокування доступу до нашого сайту ми не отримували.
Враховуючи ставлення персоналу Укртелеком, їх оперативність у вирішенні проблем, ми прийняли єдине можливе в такій ситуації рішення - повністю відмовитися від будь-якої співпраці з Укртелеком в будь-якому вигляді. Нас абсолютно не влаштовує вибіркове відключення доступу до сайтів без попередження або будь-яка інша форма прихованого обмеження доступу до мережі Інтернет. Ніхто Вам не відповість на запитання, коли, що і на скільки Вам завтра заблокує Укртелеком.